ตำแหน่ง อาจารย์ประจำสาขาวิชาการสอนภาษาอังกฤษสำหรับผู้ที่พูดภาษาอื่น
Email: [email protected]
ประวัติการศึกษา
- ปริญญาตรี Bachelor of Arts in English, Khon Kaen University
- ปริญญาโท Master of Arts (Internation Program), King Mongkut’s University of Technology Thonburi
งานวิจัยและความเชี่ยวชาญ
ปีการศึกษา | ชื่อผู้แต่ง / ชื่องานวิจัย / แหล่งเผยแพร่ | ฐานข้อมูล | คะแนน QA |
2566 | Carlins Jr, C. M., & Siripol, P. (2024). CLIL or EMI? A Case Study of Non-English in-Service Teachers Teaching Reflection in an International School. Community and Social Development Journal: CSDJ, 91-102. Doi: https://doi.org/10.57260/rcmrj.2024.265323 | TCI 1 | 0.80 |
2566 | Siripol, P. Nilsawaddi, W. & Hongweangchan, N. (2023). Semantic Association of the System Management Code for English Instructor in a Maritime EFL Institution. Proceedings of the 16th International Conference on Education Research, 281-290 | International Conference | 0.4 |
2566 | Pisani, A. & Siripol, P. (2023). Lexical Density of TESOL Pre-Service Teachers’ Writing: A Case Study of an Introductory Paragraph by Native and Non-Native English teachers. The 18th National and The 8th International Sripatum University Conference, 3-11 | International Conference | 0.4 |
2565 | Siripol, M. P., & Sukchuen, N. (2023). TESOL Pre-Service Teacher’s Perception towards Pedagogical Translanguaging in Language Education. resmilitaris, 12(6), 74-86. | Scopus | 1.0 |
2565 | Siripol, P. (2023). The Hybridity of Singapore English: a Case Study of Stylistic Variation Across Two Situations. Journal of Roi Kaensarn Academi, 8(4), 399-409. | TCI 1 | 0.80 |
2565 | Siripol, P., Nisayan, J. & Vangbunkong, P. (2023). Symbols in Non-Mainstream Songs: A Case Study of the Band “Phumin”. Conference: The 13th International Conference on Arts & Culture Network, 400-409 | International Conference | 0.4 |